Servisní den první

První den byla mise jasná, dostat auto za plot. Auto bylo větší a brána menší než jsem čekal. Už při zajíždění jsme zjistili, že nejde připojit přední náhon. Něco s mezinápravovou převodovkou. Těsně před uhnízděním do zimního ležení protekl píst zadní brzdy, který dostal za uši při prvních pár kilometrech.

První servis bude zahrnovat karburátor, svíčky, brzdy a náplně.

Auto bylo od první chvíle moc zadýchané a to nebylo naložené. První co mne napadlo dělat na motoru byl karburátor, zapalování, vzduch a přívod paliva. Vyměnil jsem svíčky a pustil se do karburátoru.

Koupil jsem sadu těsnění a karburátor rozebral vše pročistil a poskládal zpět. Tohle je část, která zabere trochu času ale bude snadná. Horší je, že karburátor jsem nikdy neladil, to bude už větší sranda.

Tak a dopadlo to takhle. Ještě trošku poštelování za chodu a uvidíme.

Prasklá pneumatika se musela vyměnit stejně jako nefunkční brzdy. Nové obložení + písty.